onsdag, september 06, 2006

Första inlägget

Idag inleder jag kaffekaka min karriär som bloggare. Jag sällar mig till den bredda massa som väller ut som en cancersvulst på internet. Vem jag är mer exakt är oväsentligt. Ingen är egentligen speciellt intresserad om jag inte vore någon sorts C-kändis eller mer spektakulär än vad jag är.
Jag, kaffekaka är en vanlig medelsvensson som irriterar mig på smått och stort.

Idag frågar jag mig själv, vart är vi på väg?

Med dagens politiker befinner vi oss i kris. Inga politiker sticker ut och de som gör det är antingen för små och obetydliga eller förespråkar idéer och ideal som vi vanliga människor aldrig skulle vilja stödja.


Jag saknar politiker som tror på sina idéer och inte vänder sig för minsta vindpust.


I denna blogg tänker jag fördjupa mig i dessa funderingar och även ge utrymme åt min eminenta vän som än så länge inte är helt invigd i idén. Vi har endast ägnat oss åt en del bollande med idéer förr och nu gör jag kaffekaka slag i saken.

Over and Out/kaffekaka

Inga kommentarer: